17 april 2010

Tijd voor de zomer.

Lieve bloggers op dit moment zit ik niet zo lekker in mijn vel en dus word er niet veel gemaakt in mijn hobby kamer, Heb veel pijn in mijn nek en maandag krijg ik de uitslag.
Daarom staat mijn pc soms dagen niet aan.
Eind deze maand moet ik naar een toets voor Nederlands en de volgende dag mijn praktijkexamen EHBO!
Dus als ik minder reageer op jullie mooie creaties neem me dat niet kwalijk dat komt wel weer daarom ook deze titel.
TIJD VOOR DE ZOMER!!!



Groetjes

5 opmerkingen:

  1. Hoi lieverd.
    Het komt allemaal goed.
    Mooie foto van
    n supertrotse oma.
    Het lukt me weer niet om m'n naam erbij te zetten.
    Dus ik doe het weer anoniem.
    Liefs ikke xx ( Henriette xx)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei vervelend.ikhoop dat het allemaal meevalt en je je gauw beter voelt. heel veel succes met je toets en examen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel ben blij met jullie reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annette, Ik hoop dat je deze moeilijke tijd goed door komt en weer zin krijgt om kaarten te maken. Ben wel alvast maar even volger bij je geworden. Op mijn blog kan je kans maken op een scorpal, als je mijn candy op jou blog plaatst. kijk bij scrapfanaat.blogspot.com
    Gr Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kan je begrijpen niet leuk wat je hebt en
    je zou zo graag weer hobbyen
    hoop dat je gauw weer beter bent groetjes frieda

    BeantwoordenVerwijderen