27 februari 2010

Vroeg verjaardags cadeau!

voorkant hij is van heel zacht zwart leer!
achterkant




Ik heb de laatste week veel gewerkt omdat mijn werkgeefster in China was,en ik had haar al eens gevraagd of ze een mooie tas voor me mee wilde brengen en wat denk je?????
Ik heb deze mooie tas gisteren al gekregen alvast voor mijn verjaardag maar dan kan ik er nu wel meteen van genieten ook had ze nog een heel chique doosje met oogschaduw en een blusher.
Ben dus weer heerlijk verwend!!!!!







Bedankt voor het komen kijken!
Groetjes van

6 opmerkingen:

  1. whow dat is een mooi tassie en wat ben je verwend.


    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOHHHH wat lief van haar! Maar je hebt het ook zeker verdient hoor!!!

    Ik zie nu pas de kaartjes staan die je hebt gemaakt, echt helemaal geweldig!!!!! Ik vind vooral die voor Ageeth heel mooi.

    Liefs,
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tas en wat leuk dat je
    zo verwend bent

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi wat een leuk kado daar wil je wel een jaartje ouder voor worden groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lieverd
    Wat moois allemaal.
    Maar je hebt 't ook verdiend
    Liefs ikke xx
    Henriette

    BeantwoordenVerwijderen